آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-
آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-

روش های ساخت آپدیت آفلاین نود 32 - Nod32 Offline Upd

همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران، گرفتن پشتیبان یا به اصطلاح Backup از به ‏روزرسانی‏ ها یا آپدیت‏ های آنتی ویروس مورد استفاده بوده است. برای این کار نیز ترفندها و نرم افزارهای جانبی مختلفی ارائه شده است. اما در صورتی که از آنتی ویروس محبوب Nod32 استفاده می‏کنید قصد داریم به معرفی نحوه ساخت یک میانبر برای پشتیبان‏گیری سریع از آپدیت‏های این آنتی ویروس بپردازیم. قطعاً ساده تر و سریع تر از این روش نمیتوانید از آپدیت‏های آنتی ویروس Nod32 پشتیبان تهیه کنید تا در مواقع لزوم، آنتی ویروس خود را با استفاده از این آپدیت‏ها به صورت آفلاین، آپدیت نمایید.


ابتدا لازم است بدانید که فایل‏های آپدیت ESET Smart Security در ویندوز XP در مسیر زیر:

ادامه مطلب ...

مهندسی طراحی روشنایی - نرم افزار DIALUX

نرم افزار دیالوکس یکی از بهترین و کاملترین نرم افزارهای طراحی روشنایی است. با بهره گیری از این نرم افزار شما قادر خواهید بود محیطهای خیابانی شهری و جاده ای ، فضاهای باز (OUTDOOR) و فضاهای داخلی (INDOOR) را طراحی روشنایی نمایید . این نرم افزار توانایی شبیه سازی اجسام و اشکال مختلف را در محیطهای مختلف و ایجاد روشنایی در آنها را داراست. بر این اساس می توان تاثیر میزان روشنایی انواع چراغهای روشنایی را در محیط نرم افزار دیالوکس قبل از اجرا شبیه سازی نمود . شما حتی قادر خواهید بود اجسام مختلف را با نوع مواد خاص خود (فلزی ، چوبی ، شیشه ای و حتی رویه های آسفالتی و بتنی و ...) انتخاب نموده در اشکال و رنگهای مختلف ساخته و شبیه سازی نمایید.

ادامه مطلب ...

طراحی لامپ‌های بی‌سیم با روشنایی دلخواه

محققان موفق به طراحی لامپ‌های ال ای دی جدیدی شده‌اند که فارغ از هرگونه بافت سیمی عمل می‌کنند و کاربران می‌توانند رنگ مورد دلخواه خود را برای روشنایی آن‌ها انتخاب کنند.

 

ادامه مطلب ...

آشنایی با CT & PT

آشنایی با CT & PT

با سلام. با استفاده از فایل زیر می توانید به طور کامل با CT & PT آشنا شوید. این فایل در ۳۱ صفحه آماده شده است.

دانلود

کنترل دستگاه های الکتریکی با خط تلفن توسط میکروکنترلر avr

عملکرد سیستم کنترل دستگاه های الکتریکی با خطوط تلفن توسط میکروکنترلر AVR بدین صورت است که با زدن یک کلید از صفحه کلید گوشی تلفن می توانیم یک وسیله را در جایی دیگر تحت کنترل خود دراوریم .

 

پس از برقراری تماس با ارسال پالس هایی توسط گوشی تلفن وسیله مورد نظر روشن یا خاموش خواهد شد . عملکرد اصلی این دستگاه توسط میکرو کنترلر انجام خواهد شد . از جمله دریافت و آشکار سازی زنگ تلفن که بلافاصله بعد از این عمل دستورات بعدی به ترتیب توسط میکرو کنترلر دریافت و عکس العمل های لازم صورت می پذیرد .
مقاله سیستم کنترل دستگاه های الکتریکی با خطوط تلفن توسط میکروکنترلر AVR نوسته فضل االله نعمتی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز عضو باشگاه پژوهشگران جوان نوشته شده است .

دانلود-مهندس یار

پروژه ساخت ساعت و دماسنج با میکروکنترلر avr

LM35 یکی از محصولات national که در این پروژه استفاده شده یک سنسور دقیق بر حسب سانتیگراد می باشد.

 

رنج این سنسور بین -۵۵ الی +۱۵۰ با ضریب خطای ۰٫۵ می باشد . خروجی ولتاژ میکرو توسط مبدل A/D میکروکنترلر سری Atmega8 به دیجیتال تبدیل می شود و روی ماژول LCD نمایش داده میشود . برنامه این پروژه به زبان bascom است .
Atmeg8 یک مبدل A/D دارد که می توان ۱۰۲۴ مقدار گسسته خروجی بگیرد. با داشتن یک منبع ۵v درجه تفکیک پذیری معادل ۵۰۰۰mv / 1024 = 4.8mv خواهیم داشت زیرا خروجی سنسور ۱۰mv/c می باشد.ماژول LCD دارای ۲۰ ستون است  که با توجه به محدوده ۰ الی ۴۰ درجه سانتی گراد دما هر ستون ۲c را نشان میدهد.


دانلود

دزد گیر اجناس

 

حتما تا به حال این اتفاق برای شما افتاده که وارد یه فروشگاهی از جمله فروشگا های عرضه پوشاک بشوید و متوجه بشوید بر روی هرکدام از اجناس مغازه یه دکمه مشکی رنگ که اندازه آن نسبتا هم بزرگ هست نصب شده است.  

                                      

                               

در ابتداممکن است که فکر کنید این یه مد جدید هست و یا مثل بعضی دیگر بی توجه از کنارآن بگذرید و یا مثل بعضی دیگر تا از ماهیت آن با خبر نشوید دست بردار نباشیدحال اگر شما بی توجه از کنار آن عبور کردید و یا این که خواستید از ماهیت ان باخبر شوید ولی موفق نشدید به مطالب زیر با دقت توجه کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود pdf آموزش ترسیم نقشه برق ساختمان


      

نام فایل:  naghshe_ bargh-sakhteman

پسوند: rar

حجم فایل:    830 kb

دانلود فایل

پسورد فایل زیپ: barghkaran-anzali

ترتیب سیمهای تیر برق فشار ضعیف


       

   

سیم های تیر برق دارای 5 رشته است

که در طرح قدیم از بالا به پایین

1.سیم اول فاز شب ( منظور برق معابر)

ادامه مطلب ...

آموزش میکرو کنترلرآرم arm

میکروکنترلر ARM

به آی سی هایی که قابل برنامه ریزی می باشد و عملکرد آنها از قبل تعیین شده میکروکنترلرگویند میکرو کنترل ها دارای ورودی - خروجی و قدرت پردازش می باشد .
ARM یکی از قوی ترین میکروکنترلرهای موجود در بازار که تقریبا در تمامی گوشی های هوشمند و تبلت ها از این پردازنده استفاده میشود . نقشه و معماری این خانواده توسط شرکت های گوناگون خریداری شده و هم اکنون چندین شرکت معروف مانند ATMEL , NXP ,STMicroelectronic,TI و Broadcom آن را به صورت انبوه تولید میکنند
در این درس ابتدا مروری به میکروکنترل ها و نحوه کار آنها میشود ، در ادامه خانواده ARM مورد بررسی قرار میگیرد


جلسه 20 - برنامه نویسی به Assembly برای ARM


جلسه 23 - برنامه نویسی برای ARM

مجموعه: دانشگاه صنعتی اصفهان

تعداد ویدئو ها : 25 ویدئو

درباره آموزگار:
محمد صادق صدری


محمد صادق صدری دانشجوی دکتری دانشگاه بلوگنای ایتالیا ست ، او کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه صنعتی اصفهان گرفته و دوره هایی در این دانشگاه درس داده است . علاقه او میکروکنترلر ، Embedded Systems, FPGA ، و معماری کامپیوتر است

خرید 09153715735

فیلم آموزش الکترونیک 2

الکترونیک 2

الکترونیک 2 از دروس اصلی مهندسی برق و تکمیل کننده مباحث درس الکترونیک 1 است. این درس با بررسی پایه ای تقویت کننده های یک و چند طبقه، پاسخ فرکانسی، تقویت کننده تفاضلی، فیدبک، تقویت کننده توان و آپ - امپ به شناخت دانشجو از آنالیز و طراحی مدارات آنالوگ عمق می بخشد.


آیینه جریان ویدلار widlar( با کیفیت کم)
حل تمرین از JFET و MOSFET تخلیه ای


تعداد ویدئو ها : 28 ویدئو

درباره آموزگار:
ایمان قطبی


ایمان فارغ التحصیل مهندسی برق کامپیوتر در مقطع کارشناسی از دانشکده فنی دانشگاه تهران و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد همین دانشگاه است. زمینه علاقه و فعالیت او الکترونیک آنالوگ و فرکانس بالا است . او همیشه به درس دادن و آموزش علاقه زیادی داشته .

منبع اصلی

توضیحات سایت مکتب خانه
صاحب اثر هیچ منفعتی از این فروش دریافت نمی کند
www.maktabkhooneh.org

www.maktabkhooneh.org


بزرگترین گنجینه فیلم مستند تخصصی و آموزشی برق+حوادث برق و...( 420 مورد)


بزرگترین گنجینه فیلم تخصصی و آموزش نرم افزارهای برق


بزرگترین گنجینه کتاب؛پروژه و مقالات تخصصی فارسی و انگلیسی برق


بزرگترین گنجینه آموزش دروس دانشگاهی برق(ماشین 2و 3)-معماری کامپیوتر-آموزش avr-آموزش fpga-آموزش مدار-آموزش الکترونیک 1-2-3-آموزش دیفرانسیل-آموزش ریاضی و...


تماس 09153715735

فیلم آموزش الکترونیک ۱

الکترونیک ۱

درس الکترونیک 1 از دروس اصلی رشته مهندسی برق در تمامی گرایش ها است. هدف از این درس آشنایی مقدماتی با فیزیک الکترونیک و ادوات پایه ای الکترونیک مانند دیود، ترانزیستورهای پیوندی دوقطبی و ترانزیستورهای اثر میدان است.



تعداد ویدئو ها : 48 ویدئو

درباره آموزگار:
ایمان قطبی

خرید 09153715735

اصول الکترونیک

اصول الکترونیک - (الکترونیک ٢)

هدف درس اصول الکترونیک طراحی یک تقویت کننده ی عملیاتی (Op-Amp) چند طبقه می باشد.

برای این منظور ابتدا به معرفی مختصری از نیمه هادی ها و نحوه ی کار آنها می پردازیم. سپس با معرفی ترانسیستور BJT به نحوه ی عملکرد تقویت کننده های یک طبقه میپردازیم. در ادامه با بهبود طراحی ها و ایجاد تقویت کننده های چند طبقه و تفاضلی به ساخت یک آپ-آمپ واقعی می پردازیم.

ادامه در بقیه مطالب

ادامه مطلب ...

آموزش عیب یابی و تعمیر کامپیوتر

 

آموزش عیب یابی و تعمیر کامپیوتر

 

مشکل:
ویندوز غیر عادی شده، بعضی وقت ها هیچ برنامه ای باز نمی شود، بعضی وقت ها هیچبرنامه ای بسته نمی شود، بعضی وقت ها هم برنامه ها اصلا کار نمی کنند.

 

راه حل سریع 1 :
به سایت روز آمد سازی ویندوز در نشانی windowsupdate.microsoft.com بروید و آخرین وصله پینه های ویندوز خود را دانلود کنید. ادامه مطلب ...

بیش از 200 نوع از کلید های میانبر


بیش از 200 نوع از کلید های میانبر

 

Esc لغو عملیات در حال انجام.

F1 راهنما.

F2 در حالت عادی تغییر نام آیتم (های) انتخاب شده . در برنامه های قدیمی تر (معمولا تحت داس)ذخیره فایل جاری.

F3 جستجو.

F4 باز کردن لیست پایین رونده Address Bar

F5 به روز آوری Refresh

F6 مانند کلید Tab بین اجزای مختلف پنجره جاری سوییچ می کند.

ادامه مطلب ...

نمونه سوالات امتحانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور

نرم افزاری که پیش روی شما قرار دارد، مجموعه ی نسبتا کاملی از نمونه سوالات امتحانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور در ترم های اخیر می‌باشد که توسط گروه دو قدم جمع آوری گشته و به صورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور قرار داده است.

payam noor نرم افزار نمونه سوالات امتحانات پایانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور برای تمام رشته ها

اکثر سوالاتی که درون نرم افزار وجود دارد دارای پاسخ می باشند و دانشجویان گرامی می توانند پاسخ خود را با کلید سوالات بسنجند. برای مشاهده لیست دروسی که داخل این نرم افزارقرار دارد، ادامه مطلب را مشاهده نمایید.

 

 

دروسی که نمونه سوالات امتحانی آنها در این نرم افزار قرار داده شده اند عبارتند از:

ادامه مطلب ...

دانلود ویندوز 8

ویندوز هشت ۸ ،هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز می‌باشد که دلیل انتخاب این نام هم همین است. به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . این نسخه به صورت کاملا اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است. شما هم اکنون می توانید نسخه نهایی ویندوز هشت ۸ را ازوبلاگ الکترونیک سبزوار دانلود ودریافت نمایید.

ادامه مطلب ...

فیلم آموزش طراحی قالب جومولا 2.5

آموزش طراحی قالب جومولا 2.5

آموزش طراحی قالب جوملای 2.5 جلسه هفتم

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

کتب موبایلی

آموزش اکسس

آشنایی با نرم افزارها

 
دانلود

 

دانلود

 

دانلود کتاب لاتین بهینه سازی سیستم های قدرت

دانلود کتاب لاتین بهینه سازی سیستم های قدرت نوشته D.P. KOTHARI و J.S.DHILLON این کتاب  نیز درقالب یکی از دروس مهندسی برق قدرت در سطح کارشناسی ارشد و دکتری تدریس می شود این کتاب بسیار نادر  بر گرفته از کتابخانه شخصی دکتر مهرداد طرفدارحق می باشد که به همت جناب مهندس مهدی اسدی تهیه و برای علاقمندان و دانشجویان عزیز بر روی این سایت قرار داده ایم.
توجه همانند دیگر فایلهای چند قسمتی برای اجرا باید پس از دانلود هر چهار قسمت همزمان با هم فایلها extract شده و از حالت zip خارج گردند.
 

 

ذکر صلوات بر محمد و آل محمد تنها پاداش شما برای مدیران این سایت جهت خدمت کوچکشان است

منبع :http://www.tcneee.blogfa.com

دانلود کتاب وبلاگ نویسی شیرین با وردپرس


وردپرس‎‎ ‎

نام کتاب :  وبلاگ نویسی شیرین با وردپرس

نویسنده :  مایا

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۸۲

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳,۹۸۰  کیلوبایت

توضیحات : این کتاب یکی از کاملترین کتابهای آموزشی و راهنمای استفاده از نرم افزار مدیریت محتوای وردپرس بوده که به صورت الکترونیکی تالیف و منتشر گردیده است. هدف از نگارش این کتاب نصب و راه اندازی وردپرس بر روی سایت شخصی خودتان است. هرچند می توانید پس از مطالعه این کتاب یا برای انجام تست، از وردپرس دات کام استفاده کنید. فهرست مطالب کتاب عبارتند از :

ادامه مطلب ...

رتبه الکسا

رتبه الکسا چیست؟


Alexa.com  یک وبسایت معتبر بین‌المللی و یکی از وبسایت‌های جانبی Amazon.com است که آمار کاملی از رفتار کاربران و نحوه ورود آنها به وبسایت را در سراسر دنیا بدست می‌آورد و با تحلیل آن اطلاعات، رتبه بندی را انجام می‌دهد. هر چه قدر این عدد به یک (1) نزدیکتر باشد به این معناست که رتبه وبسایت، بهتر و بالاتر است که به این رتبه صفحه یا وبلاگ و یا وبسایت، Rank گفته می‌‌شود.

ادامه مطلب ...

معرفی نرم افزارهای شبیه سازی الکترونیک

معرفی
در این بخش تمرکز بر روی برخی از شبیه سازی مدار معروف هر دو خواهد شد و برخی از آموزش عبارتند از.

تا زمانی که کامپیوتر های موجود، تجزیه و تحلیل مدار با دست با مداد و کاغذ انجام شد، محاسبات طولانی است و اغلب در معرض خطا است. با کامپیوتر، در دسترس هستند در ثانیه و چاپ را می توان تولید شده است. همچنین، اندازه گیری خواهد بود که مشکل و یا غیر ممکن است که در یک مدار واقعی را می توان در یک شبیه ساز ساخته شده است. بسیاری از برنامه ها اجازه می دهد ضبط شماتیک و حتی برخی از آنان اجازه می دهد تا ایجاد یک طرح PCB. شما هنوز هم به طراحی مدار خود را، و نتایج تنها به عنوان خوب به عنوان ورودی مدار اولیه خود را.

بسیاری از برنامه های شبیه سازی


ادامه مطلب ...

معرفی و ترجمه حروف اختصاری الکترونیک و کامپیوتر

واژه نامه:
در اینجا یک لیست مشترک از کامپیوتر، شبکه و الکترونیک و کامپیوتر اختصارات مورد استفاده در سراسر مدار تبادل.
لطفا توجه داشته باشید، ممکن است حذفیات و یا خطاهای موجود در این لیست وجود دارد. شاخص اجازه می دهد تا انتخاب سریع می باشد.

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

AD آنالوگ به دیجیتال AAL5 ATM لایه انطباق 5 ABR نرخ بیت می کند صوتی AC97 Codec های 97 ACIA ارتباطات آسنکرون رابط آداپتور ACK اذعان ACS آسنکرون اتصال به سرور ACT برنامه میز کنترل تأیید و تشویق واحد فراخوانی خودکار ADC مبدل آنالوگ دیجیتال دایرکتوری ADDMD اداری مدیریت دامنه ADMD حوزه مدیریت اداری داده شی ADO اکتیو ایکس ADSL خط اشتراک دیجیتال نامتقارن AGP شتاب کارت گرافیک بندر سیستم AGS پیشرفته گرافیک هوش مصنوعی جدول بار برنامه ALT حسابی ALU و واحد محاسبه و منطق

لینک سایتهای مرتبط با الکترونیک

صوتی الکترونیکی سایت
گراهام مینارد GEM تقویت کننده وب سایت

آمپلی فایر صوتی و تست تجهیزات چند زبان

کلاس طراحی آمپلی فایر

در هر آندرس سلام فی مدارات

اطلاعات خدمات این وب سایت می توانید ورق PDF خدمات و مدار از هر رادیو پرنعمت، بازیکن رکورد، رادیویی، و غیره عرضه


الکترونیک پایه
555 مدار تایمر - تمام اطلاعات الکترونیک شما نیاز دارید تا در مورد تایمر 555 می دانم.
با بیش از 80 مدار.

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نکات عملی پروژه ها(آموزش عملی الکترونیک)

نکات ساخت و ساز
عکس مدار
طبقه بندی دستگاه چگونه برای شناسایی دستگاه را از شماره قطعه خود را
pinouts IC
خواندن نقشهها چگونه به تفسیر یک نمودار شماتیک

نماد و شماتیک

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

مدارات الکترونیکی دزدگیر( آلارم)

نکته :

صفحه مربوطه با ترجمه گوگل و قطعا دارای اشکال لذا فقط با هدف آشنای و ترجمه مقدماتی قرار داده شده.


  1. مدار هشدار دروازه برگرد توماس اسکاربرو 
  2. 5 منطقه سیستم با زنگ هشدار
  3. هشدار حلقه مینیاتور Tomaz لازار 
  4. زنگ سارق مدولار توسط J ران 
  5. هشدار آب فعال (فعال) توسط Tom 
  6. زنگ اخبار توسط تام 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

معرفی انواع سنسور های تشخیص دما


در این بخش به معرفی کلیه سنسور ها که در اندازه گیری دما و حرارت کاربرد دارند پرداخته میشود


معروفترنی سنسور تشخیص دما موجود در بازار lm 35 میباشد ، این سنسور تغییرات دما را به ولتاژ انالوگ تبدیل میکند .
این سنسور دارای 3 پایه میباشد ، در صورتی که سنسور روربروی شما باشد (بتوانید نوشته هایش را ببینید ) اولین پایه سمت چپ vcc سنسور (متصل به 5 ولت میشود) ، پایه وسط ولتاژ خروجی (به میکرو متصل میشود) و پایه سوم گراند سنسور ست .
[تصویر: LM35.jpg]

محدوده دمایی که این سنسور قادر به اندازه گیری ان میباشد بین -55 تا 150 درجه است و این سنسور به ازای هر درجه سانتی گراند 10 میلیولت ولتاژ خروجی را تغییر میدهد .
ادامه مطلب ...

مدار داخلی و مشخصات IC 741

برای مشاهده مدار داخلی و مشخصات IC 741 (درس مدار مجتمع خطی )  اینجا   کلیک کنید

(برای مشاهده می بایست برنامه  Adobe Reader در سیستم شما نصب باشد) 

 

img/daneshnameh_up/3/31/741.gif

انرژی هسته‌ای از معدن تا نیروگاه

نمایی از نیرو گاه بوشهر

استفاده از انرژی هسته‌ای برای تولید برق روشی پیچیده اما کارامد برای تامین انرژی مورد نیاز بشر است. به طور کلی برای بهره‌برداری از انرژی هسته‌ای در نیروگاه‌های هسته‌ای، از عنصر اورانیوم غنی شده به عنوان سوخت در راکتورهای هسته‌ای استفاده می‌شود که ماحصل عملکرد نیروگاه، انرژی الکتریسته است. عنصر اورانیوم که از معادن استخراج می‌شود به صورت طبیعی در راکتورهای نیروگاه‌ها قابل استفاده نیست و به همین منظور باید آن را به روشهای مختلف به شرایط ایده عال برای قرار گرفتن درون راکتور آماده کرد. اورانیوم یکی از عناصر شیمیایی جدول تناوبی است که نماد آن ‪ U‬و عدد اتمی آن ‪ ۹۲‬است. این عنصر دارای دمای ذوب هزار و ‪ ۴۵۰‬درجه سانتیگراد بوده و به رنگ سفید مایل به نقره‌ای، سنگین، فلزی و رادیواکتیو است و به رغم تصور عام، فراوانی آن در طبیعت حتی از عناصری از قبیل جیوه، طلا و نقره نیز بیشتر است.

ادامه مطلب ...

شبیه سازی ربات های متحرک با Webots

 

نرم افزار Webots برای مدلسازی و برنامه نویسی و شبیه سازی ربات های متحرک مورد استفاده قرار می گیرد . webots احتمالا قویترین نرم افزار شبیه سازی ربات است که برای طراحی و تست پیش از ساخت ربات ها به بازار عرضه شده است. ادامه مطلب ...

آموزش قرار دادن فیلم-عکس-فایل و...در فضای رایگان

PicoFile.com چیست؟

هر فردی برای به نمایش درآوردن تصاویر دلخواهش در وبلاگ/وبسایت شخصی خود و یا برای به اشترک گذاشتن دیگر فایلهای مورد علاقه اش از قبیل آهنگ، فیلم، مقالات و ... با دیگر دوستان اینترنتی خود احتیاج به فضایی بر روی اینترنت دارد.


 در واقع پیکوفایل فضای اینترنتی رایگانی را برای شما فراهم میکند تا هر آنچه را که می خواهید در اینترنت با دیگران به اشتراک بگذارید در آن قرار دهید. تنها کافیست وارد سایت پیکوفایل شده و فایلهای مورد نظر خود را از کامپیوتر شخصی خود به فضای شخصی خود در سایت پیکوفایل قرار دهید.

نحوه ورود و استفاده از سایت
ادامه مطلب ...

استخدامی اسفند ماه سال 1391 وزارت نیرو

شرکت های تابعه (دولتی) وزارت نیرو به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از محل مجوز شماره 4006/91/224 مورخ 17/2/91 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، با رعایت قانون مدیریت خدمات کشوری، ماده 51 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران ، تصویب نامه شماره 176441/ ت48702 هـ مورخ 30/9/91  و همچنین آیین نامه نیازسنجی، ساماندهی و تأمین منابع انسانی و دستوالعمل استخدام منابع انسانی صنعت آب و برق تعداد 1573 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی، آزمون دانش مهارتی (مصاحبه) و طی فرآیند گزینش به صورت پیمانی (قراردادی)  و 660 نفر را به صورت قرارداد کارگری موضوع ماده 124 قانون مدیریت خدمات کشوری و دارا بودن شرایط ذیل استخدام می نماید. ( داوطلبان استخدام در مشاغل کارگری از آزمون تخصصی معاف می باشند )

الف) شرایط عمومی استخدام :                                                                             

1- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

2- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان

3-  عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات

4- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر

5- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.

6- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

7- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

8- دارا بودن شرایط احراز شغل

9- احراز صلاحیت های عمومی به تأیید گزینش

10- عدم منع قانونی جهت استخدام

11- کسب حد نصاب نمره آزمون عمومی ( 60 درصد )‌

12- نداشتن منع استخدام در دستگاه های دولتی به موجب آراء مراجع قانونی

13- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه های دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.

 

ب) شرایط اختصاصی استخدام :

داشتن شرایط سنی به شرح زیر :

·          حداقل 20 سال و حداکثر26 سال برای مقطع دیپلم (متولدین بعد از تاریخ 10/12/1365 )

·         حداقل 20 سال و حداکثر26 سال برای مقطع کاردانی (متولدین بعد از تاریخ 10/12/1365 )

·         حداقل 20 سال و حداکثر 30 سال برای مقطع کارشناسی (متولدین بعد از تاریخ 10/12/1361 )‌

·         حداقل 20 سال و حداکثر32 سال برای مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر (متولدین بعد از تاریخ 10/12/1359 )‌

تبصره 1: موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده می شود:

الف- داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ 31/6/59 لغایت 29/5/67)به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.

ب- افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به کار نمی باشند شامل: همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر به میزان 5 سال.

ج- آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند از شرط سنی معاف می باشند.

د- داوطلبانی که به با عناوین مختلف و به صورت تمام وقت در دستگاه های اجرایی، موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، به خدمت اشتغال داشته ، حداکثر به میزان 96 ماه.  

هـ – مدت انجام خدمت سربازی، حداکثر به مدت 24 ماه.

       تذکر1:کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه ( آقایان ) و گواهی فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان اعم از سهمیه ها و آزاد بایستی تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد و به همراه تائیدیه پرداخت حق بیمه در موعد مقرر (توضیح 3) ارائه گردد.

      توضیح1: با توجه به قانون اصلاح بند (و) قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران،25 درصد نیازهای استخدامی به جانبازان و آزادگان فاقد شغل ، فرزندان و همسران شهدا و جانبازان 25 درصد و بالاتر، فرزندان و  همسران آزادگان بالای یکسال اسارت معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران (معاف از آزمون) اختصاص می‌یابد. این موضوع شامل حال یکی از فرزندان همکاران شهید، جانباز 25درصد به بالا و آزاده ( اعم از شاغل، فوت شده و یا از کارافتاده که دارای شرایط عمومی استخدام هستند) نیز می گردد . این عزیزان جهت استفاده از سهمیه های مربوطه به ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز استان خود مراجعه نمایند .

     پنج درصد سهمیه استخدامی نیز به رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها، همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و آزادگان زیر یک سال اسارت، خواهران و  برادران شهدا اختصاص دارد و واجدین شرایط علاقه مند به استفاده از سهمیه مزبور می توانند با انتخاب گزینه سهمیه ایثارگری در فرم ثبت نام ( سایر موارد بند 1 ) در آزمون ثبت نام کرده و در آن شرکت نموده و در رقابت با سایر افراد واجد شرایط این بند، به ترتیب بالاترین نمره آزمون انتخاب خواهند شد .

      توضیح2: معلولین واجد شرایط جهت استفاده از سهمیه مربوطه ( 3 درصد) می توانند با انتخاب گزینه سهمیه معلولین عادی در فرم ثبت نام ( سایر موارد بند 2 ) در آزمون ثبت نام کرده و در آن شرکت نمایند . کسب 60 درصد نمره آزمون عمومی و داشتن توانایی جسمانی برای انجام وظایف شغل مربوطه، از شروط لازم می باشد.

      تذکر مهم: ایثارگران گرامی که متقاضی استفاده از سهمیه 5 درصد و معلولین محترم که متقاضی استفاده از سهمیه 3 درصد هستند، قبل از ثبت نام با بررسی جدول نیازهای استخدامی از وجود این سهمیه ها در شرکت مورد نظر خود، که در ستون نام شرکت ذکر شده است، اطمینان پیدا کرده و سپس اقدام نمایند. بدیهی است درصورت عدم وجود هر یک از سهمیه های فوق در هر شرکت و انجام ثبت نام از سوی متقاضیان ذیربط در آن شرکت، هیچگونه نتیجه ای حاصل نخواهد شد و مسؤولیت تبعات این موضوع به عهده داوطلبان می باشد.

      توضیح3 : مهلت ارائه اصل مدارک لازم از سوی پذیرفته شدگان شامل مدرک تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی، مدرک وضعیت نظام وظیفه (مخصوص آقایان)، تأییدیه بنیاد شهید و امور ایثارگران (برای سهمیه 5 درصد) و تأییدیه سازمان بهزیستی (برای سهمیه 3 درصد) به منظور تطبیق مدارک و تکمیل پرونده برای انجام مصاحبه به شرکت متقاضی استخدام، حداکثر 5 روز پس از اعلام نتایج آزمون می باشد.

    تذکر 2: مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال (اعلام) مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلا اثر می گردد.

     تذکر3: معلولین و ایثارگران در صورت تمایل می توانند به صورت داوطلب آزاد در آزمون ثبت نام نمایند. بدیهی است که در این صورت امکان استفاده از سهمیه مربوطه به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

تذکر4: شاغلین شرکت های تابعه و وابسته به وزارت نیرو که از طریق آزمون استخدامی پذیرفته شده اند و همچنین پذیرفته شدگان آزمون 26/8/91 شرکت های وابسته به وزارت نیرو، مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند.

 

ج) جدول نیازهای استخدامی که از طریق آزمون کتبی جذب خواهند شد.

برای دیدن جدول نیازهای استخدامی اینجا کلیک کنید.

 

د) چگونگی ثبت نام:

داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی می توانند از روز یکشنبه مورخ 08/11/91 حداکثر تا ساعت 24 روز سه شنبه مورخ 17/11/1391  ااز طریق همین سایت اینترنتی (در انتهای صفحه)اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.

1-  داوطلبان می بایست مبلغ 200000 ( دویست هزار ریال ) را بعنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم کارت و کد cvv2 پرداخت نمایند .

توضیح 1: کلیه ایثارگران محترم که در شرایط اختصاصی ثبت نام ( تبصره 1-  بند ج ) اعلام وضعیت نموده و یا مشمول استفاده از سهمیه ایثارگری ( سایر موارد بند 1 ) می باشند، بایستی 50 درصد هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند . فرزندان معظم شهداء از پرداخت هزینه ثبت نام معاف می باشند.  

توضیح 2: پس از پرداخت هزینه آزمون به صورت اینترنتی، سیستم بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران شماره تراکنش مربوطه را اعلام می نماید که مؤید انجام موفقیت آمیز پرداخت است. در صورتی که این شماره اعلام نگردید یا بروز هر گونه اشکال، قبل از اقدام مجدد برای پرداخت -  با کنترل موجودی خود -  از عدم برداشت در اقدام قبلی اطمینان حاصل نمایند . مسؤولیت و تبعات پرداخت تکراری هزینه ثبت نام به عهده داوطلبان می باشد.

           توضیح 3: مبلغ هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

2 پس از انجام کامل و موفقیت آمیز ثبت نام که شامل تکمیل کلیه فیلدهای اطلاعاتی و پرداخت اینترنتی هزینه آزمون می باشد، به داوطلبان کد رهگیری اختصاص یافته و اعلام می شود. ضروری است کلیه داوطلبان این کد را یادداشت نموده و در حفظ آن دقت نمایند.

3-  به داوطلبان محترم توصیه می شود که رأساً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبت نام اینترنتی، جدول نیازهای استخدامی جدول «ج»، راهنما،  نحوه ثبت نام و مدرک تحصیلی مورد نیاز در رشته شغلی مربوط را کاملاً‌ مطالعه و بررسی نموده و فایل رایانه ای عکس خود را با توجه به جزئیات اعلام شده در بند ” ه”  آماده نمایند.  ضمناً پیگیری مراحل بعدی مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد.

4-  ثبت نام در ساعات کم ترافیک، به مرور زمان و قبل از روزهای پایان مهلت، سهولت بیشتری را به همراه خواهد داشت و بهتر است ثبت نام به روزهای آخر موکول نشود.

      شایان ذکر است که در صورت وجود اشکال در مرحله ثبت نام، مانند واضح نبودن عکس ارسالی توسط داوطلب، اطلاع رسانی لازم از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه معرفی شده از سوی داوطلب یا برقراری تماس تلفنی، برای ویرایش اطلاعات در موعد مقرر به عمل خواهد آمد (تاریخ مربوط به ویرایش اطلاعات متعاقباً به اطلاع داوطلبان رسانیده خواهد شد).  در صورت بی توجهی به پیامک ارسالی و این موضوع، مسؤولیت تبعات آن به عهده داوطلب می باشد.

      ضمناً ویرایش و تغییر دادن اطلاعات مربوط به وضعیت ایثارگری به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود. داوطلبان محترم دقت کافی و لازم را در این موارد و به هنگام ثبت نام به عمل آورند.

5- مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد گردید.

تذکر: داوطلبان محترم در صورت ضرورت می توانند با شماره تلفن مجری آزمون ، مربوط به شرکت انتخابی خود ، مندرج در جدول «ز» تماس حاصل نمایند .

 

ه) راهنما و نحوه ثبت نام :

1- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید. 2- هنگام درج اطلاعات، کلید Caps Lock صفحه کلید خاموش باشد. 3- از زدن کلید (Enter)   در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله(Space)  استفاده نمایید.4- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است. 5- کد ملی خود را به صورت کامل ( با درج صفر) ‌و بدون خط تیره وارد نمایید. 6- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)‌، با فرمت JPG و با حجم حداکثر40 کیلوبایت استفاده نمایید. عکس های غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.  7- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ثبت نام ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمناً‌ امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.8- فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و با 5 رقم می باشد را به دلخواه تکمیل نموده وآن را به دقت یادداشت کرده یابه خاطر بسپارید. در صورت فراموش کردن کد رهگیری ثبت نام  ، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید کد رهگیری خود را بازیابی نمایید، لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملاً مراقبت نمایید. 9- پس از اتمام مراحل ثبت نام و کامل شدن آن،  به منظور ثبت دقیق اطلاعات از دکمه خروج استفاده نمایید.

 

 و) توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون:

- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق همین سایت از تاریخ  08/12/91 انجام خواهد پذیرفت.

2- آزمون رشته های شغلی با مدرک تحصیلی دیپلم در روز پنج شنبه مورخ 10/12/91  و آزمون رشته های شغلی با مدرک تحصیلی دانشگاهی در روز جمعه مورخ 11/12/91  در محل هایی که آدرس آنها در زمان ارائه کارت اعلام می گردد برگزار خواهد شد شهر محل برگزاری آزمون مربوط به هر شرکت در جدول « ز » ذکر شده است.

3-  در صورت ایجاد هرگونه تغییر در کلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون، اطلاع رسانی لازم از طریق همین پایگاه اینترنتی به عمل خواهد آمد و داوطلبان محترم موظف به آگاهی یافتن ، رعایت و انجام آن ها می باشند.

4 – ارائه کارت ورود به جلسه آزمون ( چاپ شده بر روی کاغذ ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. در غیر اینصورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد.

موارد قابل توجه:

1-    درشرایط مساوی اولویت استخدام با داوطلبان بومی می باشد و در صورت قبولی در آزمون کتبی، پنجاه (50)امتیاز در امتیازات مصاحبه آنان لحاظ می شود.  داوطلب بومی به داوطلبی  گفته می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد: الف)محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد. ب) حد اقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدائی،راهنمایی و متوسطه) را در محل مورد تقاضای استخدام طی کرده باشد. ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل سه (3) سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدائی،راهنمایی ویا دبیرستان) با محل مورد تقاضا ی استخدام یکی باشد نیز بومی آن محل تلقی می گردد. د) در صورتی که در شهرستان محل استخدام، داوطلب بومی وجود نداشته باشد بومی استان با شرایط فوق، بومی تلقی میگردد. 

2-  در هر یک از رشته‌های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول نیازهای استخدامی) صرفاً فارغ‌التحصیلان همان رشته، گرایش و مقطع می‌توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته‌ها یا گرایش‌هایا مقطع بالاتر امکان‌پذیر نمی ­باشد. در صورت کتمان موضوع، بدون داشتن حق هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی اعلام خواهد شد.                         

 3- پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع، رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت می­پذیرد. مسؤولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مربوط به شرایط مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.                                                                                                                                                    

4- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون ( حداکثر دو ماه پس از اعلام نتیجه ) می بایست به تائید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد .

5 –  دارندگان مدرک تحصیلی معادل، صادره از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و سازمان مذکور برای آنان گواهینامه مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر تحصیلی با ارزش علمی صادر نموده، به شرط رعایت کلیه شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه مجاز به ثبت نام در آزمون می باشند.                                                                                                                     

6 -  قبولی در آزمون به منزله استخدام قطعی نمی‌باشد بلکه انجام مراحل بعدی شامل مصاحبه‌، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینـه از مراکز ذیصـلاح نیز الزامی می‌باشـد.                                                                                                                                                                                                      

7 -  پذیرفته‌ شدگان نهایی می‌بایستی آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهر‌های استان حوزه فعالیت شرکت که در جدول نیاز های استخدامی  تعیین شده است را داشتـه باشند و موظف به سپردن ده (10 ) سال تعهد خدمتی به صورت محضری در رشته شغلی و محل خدمت تعیین شده به شرکت می باشند.                                             

8 در این آزمون، هر داوطلب می تواند صرفاً برای یک رشته شغلی در شرکت مورد نظر خود ثبت نام نماید.

                                    

ز)‌ جدول مشخصات شرکت ها و مجریان آزمون:

برای مشاهده مشخصات و جزئیات شرکتها و مجریان آزمون اینجا کلیک نمائید .

برای مشاهده مواد (دروس) و جزئیات آزمون کتبی اینجا کلیک نمایید.

 

برای ثبت نام در  آزمون استخدامی اسفند ماه سال 1391 وزارت نیرو اینجا کلیک کنید.


جدول زیر فقط مربوط به خراسان بقه استانها را از  اینجا    دانلود کنید


آب منطقه ای خراسان رضوی

 

 

 

 

 

سهمیه ایثارگری ندارد

سهمیه معلولین عادی دارد

کارشناس منابع آب

8

7 زن و مرد

1 مرد

لیسانس در رشته مهندسی عمران- آب / لیسانس در رشته مهندسی عمران- بهره برداری از سد و شبکه / لیسانس در رشته مهندسی عمران -  ساختمانهای آبی / لیسانس در رشته مهندسی کشاورزی - آب / لیسانس در رشته مهندسی کشاورزی - آبیاری / لیسانس در رشته زمین شناسی ـ کاربردی /فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی عمران- کلیه گرایشها/ فوق لیسانس و بالاتر در رشته زمین شناسی ـ تکتونیک / فوق لیسانس و بالاتر در رشته زمین شناسی ـ آبشناسی (هیدرولوژی) / فوق لیسانس و بالاتر در رشته زمین شناسی ـ رسوب شناسی و سنگ شناسی رسوبی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته زمین شناسی ـ مهندسی/ فوق لیسانس و بالاتر در رشته ژئوفیزیک ـ الکتریکی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته ژئوفیزیک ـ لرزه شناسی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته معدن ـ اکتشافات معدن / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی کشاورزی ـ آبیاری و زهکشی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی کشاورزی ـ سازه های آبی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی کشاورزی ـ مهندسی منابع آب

7 مشهد-

 1 درگز

کارشناس تعمیرات و تاسیسات آب

1

مرد

لیسانس در رشته مهندسی عمران - عمران / لیسانس در رشته مهندسی عمران -بهره برداری از سد و شبکه / لیسانس در رشته مهندسی عمران - ساختمان های آبی/ فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی عمران - سازه های هیدرولیکی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی عمران – خاک و پی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی عمران – زلزله / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی عمران - سازه

سرخس

کارشناس ساختمان

3

مرد

لیسانس در رشته مهندسی عمران - کلیه گرایش ها / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی عمران - سازه / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی عمران ـ مهندسی زلزله / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی عمران ـ مهندسی مکانیک خاک و پی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی عمران ـ سازه های هیدرولیکی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی عمران ـ مهندسی مدیریت و ساخت 

سرخس - قوچان - نیشابور

کارشناس مالی

1

زن و مرد

لیسانس در رشته حسابداری ـ کلیه گرایش ها / لیسانس در رشته مدیریت مالی / لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت مالی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته حسابداری ـ حسابرسی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت بازرگانی ـ مالی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت صنعتی ـ مالی

مشهد

کارشناس اداری

1

زن و مرد

لیسانس در رشته مدیریت دولتی /  لیسانس در رشته مدیریت صنعتی / لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت دولتی ـ مدیریت تحول / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت دولتی ـ تشکیلات و روشها / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت دولتی ـ مدیریت منابع انسانی/ فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت صنعتی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت بازرگانی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت اجرایی ـ مدیریت اجرایی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت اجرایی ـ مدیریت  MBA

مشهد

کارشناس حراست فناوری اطلاعات (IT)

1

مرد

لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر - نرم افزار / لیسانس در رشته مهندسی فن آوری اطلاعات (IT) / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی کامپیوتر - نرم افزار / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی فن آوری اطلاعات (IT)

مشهد




برق منطقه ای خراسان

(رضوی)

 

 

سهمیه ایثارگری دارد

سهمیه معلولین عادی دارد

مهندس برق – قدرت

17

15 زن و مرد

2 مرد

لیسانس در رشته مهندسی برق – قدرت / لیسانس در رشته مهندسی برق – شبکه های انتقال توزیع / لیسانس در رشته مهندسی تکنولوژی برق / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی برق قدرت ـ کلیه گرایش ها به شرط دارا بودن لیسانس مهندسی برق قدرت ، شبکه های انتقال و توزیع

خرسان رضوی

مهندس برق – مخابرات

1

زن و مرد

لیسانس در رشته مهندسی برق – مخابرات /  فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی برق قدرت ـ مخابرات / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی برق قدرت ـ کلیه گرایش ها به شرط دارا بودن لیسانس مهندسی برق مخابرات

مشهد

کارشناس نرم افزار

1

زن و مرد

لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر – نرم افزار / لیسانس در رشته مهندسی فن آوری اطلاعات (IT) / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی کامپیوتر – نرم افزار / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی فن آوری اطلاعات (IT)

مشهد

کارشناس سخت افزار

2

زن و مرد

لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر – سخت افزار / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی کامپیوتر ـ سخت افزار / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی کامپیوتر ـ معماری کامپیوتر به شرط دارا بودن لیسانس مهندسی کامپیوتر سخت افزار

مشهد

کارشناس مالی

2

زن و مرد

لیسانس در رشته حسابداری ـ کلیه گرایش ها / لیسانس در رشته مدیریت مالی / لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت مالی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته حسابداری ـ حسابرسی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت بازرگانی ـ مالی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت صنعتی ـ مالی

مشهد

کارشناس اداری

2

زن و مرد

لیسانس در رشته مدیریت دولتی /  لیسانس در رشته مدیریت صنعتی / لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت دولتی ـ مدیریت تحول / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت دولتی ـ تشکیلات و روشها / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت دولتی ـ مدیریت منابع انسانی/ فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت صنعتی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت بازرگانی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت اجرایی ـ مدیریت اجرایی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت اجرایی ـ مدیریت  MBA

مشهد

کارشناس تدارکات

2

زن و مرد

لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی / لیسانس در رشته مدیریت مالی / لیسانس در رشته علوم اقتصادی –  اقتصاد بازرگانی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت مالی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت بازرگانی ـ بازاریابی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت بازرگانی ـ بازاریابی بین الملل /  فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت بازرگانی ـ بازرگانی بین الملل

مشهد

کارشناس حقوق

2

زن و مرد

لیسانس در رشته حقوق ـ کلیه گرایش ها / فوق لیسانس و بالاتر در رشته حقوق / فوق لیسانس و بالاتر در رشته حقوق خصوصی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته حقوق بین الملل / فوق لیسانس و بالاتر در رشته حقوق عمومی / فوق لیسانس و بالاتر در رشته حقوق محیط زیست / فوق لیسانس و بالاتر در رشته حقوق تجارت بین الملل

مشهد

تکنسین برق

6

مرد

فوق دیپلم در رشته برق – قدرت / فوق دیپلم در رشته برق – الکترونیک و ابزار دقیق / فوق دیپلم در رشته برق ـ مخابرات / فوق دیپلم در رشته برق – برق صنعتی / فوق دیپلم در رشته برق – الکتروتکینیک

خرسان رضوی

برق منطقه ای خراسان

(جنوبی)

 

 

سهمیه ایثارگری دارد

سهمیه معلولین عادی دارد

مهندس برق – قدرت

5

مرد

لیسانس در رشته مهندسی برق – قدرت / لیسانس در رشته مهندسی برق – شبکه های انتقال توزیع / لیسانس در رشته مهندسی تکنولوژی برق / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی برق قدرت ـ کلیه گرایش ها به شرط دارا بودن لیسانس مهندسی برق قدرت ، شبکه های انتقال و توزیع

خرسان جنوبی

تکنسین برق

3

مرد

فوق دیپلم در رشته برق – قدرت / فوق دیپلم در رشته برق – الکترونیک و ابزار دقیق / فوق دیپلم در رشته برق ـ مخابرات / فوق دیپلم در رشته برق – برق صنعتی / فوق دیپلم در رشته برق – الکتروتکینیک

خراسان جنوبی

نگهبان و مراقب پست

3

مرد

دیپلم در کلیه رشته ها

خراسان جنوبی

برق منطقه ای خراسان

(شمالی)

 

سهمیه ایثارگری دارد

سهمیه معلولین عادی دارد




مهندس برق – قدرت

2

مرد

لیسانس در رشته مهندسی برق – قدرت / لیسانس در رشته مهندسی برق – شبکه های انتقال توزیع / لیسانس در رشته مهندسی تکنولوژی برق / فوق لیسانس و بالاتر در رشته مهندسی برق قدرت ـ کلیه گرایش ها به شرط دارا بودن لیسانس مهندسی برق قدرت ، شبکه های انتقال و توزیع

خراسان شمالی

تکنسین برق

3

مرد

فوق دیپلم در رشته برق – قدرت / فوق دیپلم در رشته برق – الکترونیک و ابزار دقیق / فوق دیپلم در رشته برق ـ مخابرات / فوق دیپلم در رشته برق – برق صنعتی / فوق دیپلم در رشته برق – الکتروتکینیک

خراسان شمالی

نگهبان و مراقب پست

3

مرد

دیپلم در کلیه رشته ها

خراسان شمالی

آزمون اپراتورهای پستهای انتقال

دانلود آزمون خودازیابی اپراتورهای پستهای انتقال


 

ورژن اولیه این  نرم افزار در حال حاضر دارای 200سوال  می باشد که در هر سری 20 سوال به صورت رندم و تصادفی انتخاب می کند و در آخر نمره شما را به همراه کارنامه آزمون اعلام می کند.

 

مزایا

 

استفاده از گرافیکی ساده و روان در قالب فلش

 

قابل استفاده در تمامی ویندوزها

 

استفاده ازعکسهاو فیلم های  ایمنی  برای کار در محیط برقداردر قالب سوالات

 

بیان مطالب به صورت

ادامه مطلب ...

برش فایل-تکه کردن فایلهای بزرگ به چند قسمت

با سلام

آموزش کامل نحوه تکه کردن فایل های حجیم بوسیله نرم افزار معروف WinRAR را تقدیم شما عزیزان میکنم .

*A)منظور ازSplit یا Split Archive چیست؟
. اصطلاح Split Archive در علوم کامپیوتر به معنی تقسیم کردن یک فایل بزرگ، به دو قسمت کوچکتر (یا بیشتر) گویند. این عمل میتواند برروی مجموعه ای از فایلها هم صورت گیرد.

*B) چه برنامه هایی چنین عملی را انجام می دهند؟
. تقریبا، اکثربرنامه های Compressor این توانایی را به کاربران می دهد. مانند WinRAR و WinZIP و ...

*C)این عمل چه فایده ایدارد؟ ادامه مطلب ...

رهایی از ویروس اتورانautorun

برای جلوگیری از ویروس autorun اتوران

در تمام درایوهای ویندوز و فلش مموری پوشه ای به نام autorun.infدرست کنید

این عمل از درست کردن فایل اتوران در سیستم شما جلو گیری میکند.

 

Auto Run چیست و چگونه به وجود می آید؟

دانلود فیلم آموزش ساخت توربین بادی جهت تولید انرژی الکتریکی

دسترسی کشورهای درحال توسعه به انواع منابع جدید انرژی، برای توسعه اقتصادی آنها اهمیت اساسی دارد و پژوهش های جدید نشان داده که بین سطح توسعه یک کشور و میزان مصرف انرژی آن، رابطه مستقیمی برقرار است. با توجه به ذخایر محدود انرژی فسیلی و افزایش سطح مصرف انرژی در جهان فعلی، دیگر نمی توان به منابع موجود انرژی متکی بود. درکشورما نیز، با توجه به نیاز روز افزون به منابع انرژی و کم شدن منابع انرژی فسیلی، ضرورت سالم نگه داشتن محیط زیست، کاهش آلودگی هوا، محدودیت های برق رسانی و تأمین سوخت برای نقاط و روستاهای دورافتاده و... استفاده از انرژی های نو مانند: انرژی باد، انرژی خورشید هیدروژن، انرژی های داخل زمین می تواند جایگاه ویژه ای داشته باشد.

ادامه مطلب ...

آموزش تصویری نرم افزار متلب

این فایلهای تصویری متشکل از 100 فایل ویدیویی هستند که در هر پست 10 فایل رو قرار میدم.در کل آموزش تصویری بسیار بهتر از آموزش یه صورت فایلهای PDF هستش.از این رو امیدوارم از این گنجینه ی ناب به نحو احسن در پیشبرد اهدافتون استفاده کنید.

ادامه مطلب ...

برنامه اسیلوسکوپ در کامپیوترoscope


معرفی برنامه : فقط با نصب بسیار ساده این برنامه بر روی کامپیوتر خود قادر خواهید بود از آن به عنوان یک اسیلوسکوپ دو کاناله استفاده نمایید. این برنامه با کمک از مبدل آنالوگ به دیجیتال موجود برروی کارت صدا سیگنال ورودی را نمایش میدهد. شما حتی با این برنامه می توانید منحنی لیساژو و تبدیل فوریه سیگنال های ورودی را مشاهده نمایید

_ مشخصات اسیلوسکوپ :

_ دو کاناله به همراه اسپکتروم آنالیزر

_ اندازه بافر : 2 میلی ثانیه 

_ پهنای باند : 20 هرتز الی 20 کیلو هرتز

_ حداکثر سیگنال ورودی مجاز : در حدود 2VAC

_ تازه سازی صفحه نمایش : 6 فریم بر ثانیه

_ خروجی اطلاعات : بصورت فایل ، کلیپ بورد ویندوز و یا با فرمت متنی

لینک دانلود  - حجم:۸۸kb ، فشرده شده به صورت zip

آموزش ساخت بنر متحرک

سلام خدمت تمامی کاربران و بازدیدکنندگان همیشگی  . درخواستهای زیادی در مورد آموزش ساخت بنر متحرک داده شده بود که بنده تصمیم گرفتم این آموزش رو بزارم . البته همانطور که میدونید طراحی بنر رایگان نیست و این آموزش هم به صورت ساده و کلی هست تا آشنای تقریبی پیدا کنید و برای حرفه ای کار کردن آماده بشید . 

برای ساخت بنر متحرک ساده ….مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید .

۱-    ابتدا فتوشاپ را باز کنید . یک صفحه جدید با سایز ۴۶۸ در ۶۰ ایجاد کنید و رنگ پس زمینه را مشکی کنید .

1 آموزش ساخت بنر متحرک   IranHex.Com

۲-    یک نوشته به دلخواه در وسط صفحه بنویسید . ( با رنگ روشن )

2 آموزش ساخت بنر متحرک   IranHex.Com

۳-    روی لایه نوشته کلیک راست کنید و ادامه مطلب ...