آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-
آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-

کلیپ جذاب موفقیت از زبان ایمان سرورپور

کلیپ جذاب موفقیت از زبان ایمان سرورپور

چگونه در نوروز موفقیت در کنکور را تضمین کنیم

چگونه در نوروز موفقیت در کنکور را تضمین کنیم

اموزش اضافه کردن زبان فارسی به ویندوز8

اموزش اضافه کردن زبان فارسی به ویندوز8

دانلود فایل آموزشی دوربین های مدار بسته

دوربین های مدار بسته امروزه در هر فروشگاه ، اماکن آموزشی ، مغازه و حتی جاده ها دیده می شود.کاربردهای مختلف دوربین های مدار بسته باعث میشود انواع دوربین ها ساخته و به بازار روانه شود.

فایلی که برای شما دوستان آماده شده است ، به آموزش انواع سیستم های مدار بسته و همچنین وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی سیستم های دوربین مدار بسته پرداخته است.

سیستم های مدار بسته را میتوان در دو نوع دوربین های  آنالوگ و دوربین های تحت شبکه تقسیم بندی کرد.دوربین های آنالوگ اولین نسل از ccvt ها بوده که کابل خروجی این دوربین های مدار بسته در دستگاه DVR (دستگاه کنترل مرکزی دوربین های مدار بسته) جمع می شوند و در دستگاه DVR عملیات نظارت ، کنترل ، ضبط و سایر پردازش های لازم صورت می گیرد.

غیر از دستگاه DVR از تجهیزات دیگر دوربین های مدار بسته آنالوگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لنز : در دو نوع با قابلیت تنظیم خودکار و دستی

مانیتور صنعتی : در اندازه های ۱۴ اینچ به بالا یافت میشود.

در ادامه با دانلود فایل آموزشی دوربین های مدار بسته می توانید با دوربین های مدار بسته تحت شبکه بیشتر آشنا شوید.


دانلود مستقیم :    دانلود فایل آموزشی دوربین های مدار بسته

دانلود کمکی  :     دانلود فایل آموزشی دوربین های مدار بسته

رمز عبور فایل :  www.wikipower.ir



استاندارد پست های ۶۳/۲۰ کیلو ولت (نقشه ها)

با توجه به گستردگی و وسعت استاندارد ، مطرح شدن عنوان استاندارد طرح پستهای ۲۰/۶۳ کیلو ولت به تنهایی حتی برای کسانیکه با پستهای فشار قوی و طراحی آنها آشنایی دارند نمیتواند معرف واضحی از محتوی و چگونگی کار باشد و لذا مشاهده عکس العملهای متفاوت و گاه متضاد در رابطه با ضرورت و یا عدم ضرورت چنین کاری در برخوردهای اولیه با موضوع امری کاملا طبیعی میباشد. اما چنانچه از یک طرف اهداف واقعی از این کار و مزایای حاصله و همچنین محدودهای که مورد اسناتدارد قرار میگیرند و از طرف دیگر چگونگی برخورد با مواردی که کارکرد طرخهای استاندارد را منتفی میسازد، روشن گردد شاید باعث تعدیل و چه بسا تغییر نظرات اولیه گردد. امروز نقشه های مربوط به پست های ۶۳/۲۰ کیلو ولت رو برای دانلود شما عزیزان قرار دادیم.


دانلود مستقیم :    استاندارد پست های ۶۳/۲۰ کیلو ولت (نقشه ها)

دانلود کمکی  :   استاندارد پست های ۶۳/۲۰ کیلو ولت (نقشه ها)

استاندارد پستها، خطوط فوق توزیع و انتقال مقره های خطوط انتقال

در اجرای ماده ۲۳ قانون برنامه و بودجه و در چارچوب نظام فنی و اجرایی کشور و به منظور تعمیم استانداردهای صنعت برق و ایجاد هماهنگی و یکنواختی در طراحی و اجرای پروژه های مربوط به تولید، انتقال و توزیع نیروی برق، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور (معاونت نظارت راهبردی – دفتر نظام فنی اجرایی) با همکاری وزارت نیرو – شرکت توانیر در قالب طرح ضوابط و معیارهای فنی صنعت برق اقدام به تهیه مجموعه کاملی از استانداردهای مورد لزوم نموده است.

نشریه حاضر با عنوان مشخصات فنی عمومی و اجرایی پست ها، خطوط انتقال فوق توزیع و انتقال – مقره های خطوط انتقال نبرو – سری اول در برگیرنده حداقل نیازهای مربوط به مقادیر نامی، جنس مواد تشکیل دهنده، طراحی، ساخت و آزمون های کارخانه ای در خصوص مقره های چینی، شیشه ای متداول و یا ترکیبی مورد استفاده در خطوط هوایی انتقال نیرو سطوح ولتاژ ۶۳ الی ۴۰۰ کیلو ولت میباشد.


ادامه مطلب ...

موسیقی متن فیلم

 تیتراژ پایانی اخراجی های ۳ بهنام صفوی   دانلود
 تیتراژ پایانی اخراجی ها  محمد اصفهانی   دانلود
     
 تیتراژ پایانی فیلم جدایی نادر از سیمین    دانلود
     
 تیتراژ سریال پایتخت  سید مطلب حسینی سید حسن حسینی   دانلود

بقیه مطالب در ادامه
    
ادامه مطلب ...

معرفی سیستم مانیتورینگ On-Line ترانسفورماتور


عملکرد ترانسفورماتور در سطوح مختلف نقش کلیدی و موثری در حفظ پایداری و ارتقای قابلیت اطمینان شبکه قدرت دارد، اما عوامل متعددی از قبیل بهره‌برداری غلط، عدم انجام سرویس و تعمیرات به موقع که ناشی از عدم دسترسی به اطلاعات جامع درخصوص ترانسفورماتور است، موجب به وجود آمدن شرایط بحرانی برای آن می‌شود. این شرایط بحرانی علاوه بر اینکه منجر به کاهش طول عمر ترانسفورماتورها (پیری زودرس) و یا تحمیل هزینه‌های تعمیرات و

ادامه مطلب ...

چگونگی تاثیر زلزله در بهره‌برداری از نیروگاهها

چکیده:
در این مقاله ضمن بررسی مبانی اطلاعاتی در مورد لرزش، و تکنولوژی لرزش، زلزله و اثرات آن روی نیروگاهها ارتباط بین خارج شدن واحدهای 1، 2، 3 نیروگاه بندرعباس با زلزله نسبتاً خفیفی که در تاریخ 9/2/1366 در آن محل حادث گردیده مورد بررسی قرار می‌گیرد و نشان داده خواهد شد که اگر فرمان تریپ توربین بجای آنکه از سیگنال دامنه گرفته شود از سیگنال سرعت گرفته می‌شد نه تنها در این حادثه واحدها از مدار خارج نمی‌شدند بلکه چنانچه شتاب زلزله تا حد g 125/0 نیز می‌رسیده واحدها تریپ نمی‌کردند.


دانلود


دانلود پروژه موشک کروز

دانلود پروژه موشک کروز (مسیر یابی و هدایت) با فرمت پی دی اف




ادامه مطلب ...

دانلود پروژه روشنایی فنی

دانلود پروژه روشنایی فنی با فرمت پاور پوینت




ادامه مطلب ...

دانلود پروژه آز تحلیل مدارات الکترونیکی

دانلود پروژه آز تحلیل مدارات الکترونیکی با فرمت DOC





ادامه مطلب ...

دانلود پروژه سلول های خورشیدی

دانلود پروژه سلول های خورشیدی  مربوط به درس بررسی سیستم های قدرت با فرمت پی دی اف




ادامه مطلب ...

ترموویژن

ویدئو کاربردی زیر از نحوه استفاده ترموویژن ها در صنعت و عیب یابی از طریق ترموگرافی به نمایش میگذارد

یکی از دستگاههای تست تجهیزات در پستهای انتقال و فوق توزیع ابزاری است بنام دوربین تصویربرداری حرارتی ، ترموویژن است.امروزه با توجه به نیاز مبرم به برق و حداقل رساندن قطعی های ناخواسته و رضایتمندی مشترکان و پایداری سیستم برق و حس اعتماد مشتریان به جریان و روند مطمئن در سیستم برق رسانی برنامههای پیشگیرانهای تنظیم میگردد


سایزینگ کابل

برای سایزینگ کابل به صورت آنلاین به لینک زیر بروید. عیب این نرم افزار این است که قابلیت محاسبه جریان ها در یک سیستم قدرت به هم پیوسته را ندارد.

نرم افزار سایزینگ کابل

تلاش آخر-رباتیک درفلسطین اشغال شده

بعد از تشدید بیماری های روانی در بین سربازان اسرائیلی و ناتوانی ارتش در حل این مشکلات ( که مستندهایی در این  خصوص از شبکه BBC و دیگر رسانه ها منتشر شده ) ارتش رژیم صهیونیستی بیش از پیش به صنایع نظامی و جنگ افزارهای رباتیک جهت حفظ امنیت ساکنین خود روی آورده است . ( جمعیت فعلی منطقه صهیونیست نشین فلسطین حتی به اندازه جمعیت تهران هم نیست ! )

در این مجال به معرفی چند ربات نظامی از ارتش رژیم صهیونیستی می پردازیم :

 

1. ربات Guardium :

ربات guardium اسرائیل

ادامه مطلب ...

ترفندهای ویندوز 7

سلام

امروز میخوام چند تا ترفند استفاده حرفه ای تر از امکانات ویندوز 7 رو بهتون یاد بدم که البته ممکنه خودتون خیلیهاشو بلد باشید !

 

اگر برای دفعات اول هست که از ویندوز 7 استفاده می کنید و هنوز خیلی باهاش آشنا نیستین اولین ترفند مناسب حال و روز شماست.

ادامه مطلب ...

آموزش تصویری نرم افزار ویژوال بیسیک

آموزش تصویری نرم افزار ویژوال بیسیک 6 - VB در 45 دقیقه

این آموزش در کمتر از 45 دقیقه مطالبی را عنوان می کند که در کتاب های آموزش ویژوال بیسیک معمولا ً بطور خوبی آموزش داده نشده و یا اصلا عنوان نشده است . در این آموزش تصویری سعی شده به شیوه ای کوتاه تمام نکات قابل استفاده برای کار با نرم افزار را حتی با نسخه های جدید آن آموزش بدهیم . لطفا ً این مطلب را با ذکر منبع منتشر کنید !

 

آموزش تصویری نرم افزار کوارتز - Quartus

آموزش تصویری Quartus در این ویدیو سعی شده به صورت فشرده کار با نرم افزار Quartus به زبان ساده بیان شود . این نرم افزار برای برنامه نویسی منطقی برای IC های منطقی مثل خانواده های PLD ، CPLD ، FPGA و ... در حوزه های سنتر، برنامه نویسی ، برنامه ریزی بلوکی ، شبیه سازی ، پرگرام و ... استفاده می شود .

دانلـــود بخش اول

دانلـــود بخش دوم


منبع nrec.ir

آموزش رباتیک 3



آموزش رباتیک قدم به قدم


درس شماره 9 رباتیک

درس شماره 10 رباتیک

درس شماره 11 رباتیک درس شماره 12 رباتیک
معرفی لوازم مورد نیاز آموزش مولتی متر و قانون اهم بردبورد و روش استفاده از آن مدار شارژ و دشارژ خازن
درس شماره 13 رباتیک درس شماره 14 رباتیک درس شماره 15 رباتیک
منبع تغذیه کامپیوتر فرستنده و گیرنده مادون قرمز    op-amp (تقویت کننده)
درس هفدهم رباتیک  درس شماره 16 رباتیک
مبانی الکترونیک دیجیتال
   

ساخت موشک آبی ( ۱ )

قبل از اینکه شروع به ساخت یک سکوی پرتاب برای موشک آبی کنیم با ید اساس کار یک موشک را بدانیم . بعد از این می توانید شروع به ساخت کنید .در زیر سعی شده تا با استفاده از عکس مرحله مرحله ساخت این سکو را توضیح دهیم تا شما بتوانید به راحتی یک سکوی پرتاب داشته باشید.

ادامه مطلب ...

دیکشنری موبایل چند زبانه همراه با تلفظ لغات

dicmobile دیکشنری موبایل همراه با تلفظ

دیکشنری موبایل چند زبانه همراه با تلفظ لغات

دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری موبایل  با پشتیبانی از بیست و شش زبان مختلف دنیا با فرمت جاوا برای گوشی های موبایل که قابلیت تلفظ کلمه را نیز دارا می باشد.
از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به گوش دادن به تلفظ لغات به همه ی ۲۶ زبان موجود در برنامه است ، همچنین می توانیید با این برنامه معنی لغات را به وسیله MMS برای دیگران ارسال کنید.
این نرم افزار

ادامه مطلب ...

آموزش زبان انگلیسی Face 2 Face

face 2 facefییی دانلود رایگان آموزش زبان Face 2 Face

 

آموزش زبان Face 2 Face از سری آموزش های کمبریج مجموعه ای باورنکردنی برای یادگیری زبان انگلیسی

 

مجموعه آموزشی face to face یکی از جدیدترین مجموعه های آموزشی زبان در سرار دنیا می باشد که سعر دارد تا زبان انگلیسی را با روشی کاملا اصولی آموزش دهد.

ادامه مطلب ...

طاووس و لاک پشت

آموزش زبان انگلیسی

داستان کوتاه انگلیسی یکی از عوامل یادگیری زبان میباشد

داستان طاووس و لاک پشت به زبان انگلیسی و با ترجمه فارسی

 

The Peacock and the Tortoise

ONCE upon a time a peacock and a tortoise became great friends. The peacock lived on a tree by the banks of the stream in which the tortoise had his home. Everyday, after he had a drink of water, the peacock will dance near the stream to the amusement of his tortoise friend.
One unfortunate day, a bird-catcher caught the peacock and was about to take him away to the market. The unhappy bird begged his captor to allow him to bid his friend, the tortoise good-bye.

ادامه مطلب ...

آموزش ساخت ربات 2

درس شماره 5 رباتیک درس شماره 6 رباتیک درس شماره 7 رباتیک

درس شماره 8 رباتیک

دیود و انواع آن 7SEGMENT,LED,ترانزیستور

  معرفی رگولاتور ، تقویت      کننده

معرفی بافرها و IC درایور L298

آموزش ساخت ربات

درس شماره 1 رباتیک درس شماره 2 رباتیک درس شماره 3 رباتیک

درس شماره 4 رباتیک

معرفی رباتیک مقاومت و قانون اهم اتصال مقاومت ها

کدخوانی و اتصال خازن ه


چگونه بفهمیم هک شده ایم

علامت هایی که نشان می دهند هک شده ایم:
• برخی از برنامه ها یا فایلها کار نمی کنند یا باز نمی شوند.
• برخی از فایلها بدون خواست و اجازه شما از سیستم پاک شده اند.
• رمزهای عبور عوض شده اند.
• برخی از اطلاعات کامپیوتر شما در شبکه (معمولا اینترنت) قرار داده شده اند در حالیکه شما اجازه این کار را نداده اید.
• برنامه هایی را در سیستم خود می بینید که خودتان آنها را نصب نکرده اید.
• در حالی که مشغول به انجام کاری هستید کامپیوتر شما مدام سعی دارد به شبکه متصل شود.
ادامه مطلب ...

20راه افزایش عمر باطری لپ تاب

هرچند وقت یکبار عملیات Defragmentation را در سیستم انجام دهید.
انجام منظم عملیات Defragmentation (مرتب سازی اطلاعات روی دیسک سخت، با ابزار Defragment ویندوز) به شما کمک می کند که داده ها را به طور کارآمدتری مرتب کرده و در نتیجه هارد دیسک برای دسترسی به داده ها تلاش کمتری خواهد کرد. هرچه درایو دیسک سخت سریعتر اطلاعات را بخواند، مقدار مصرف انرژی آن کمتر خواهد شد و لذا باتری شما مدت بیشتری دوام خواهد داشت. تاثیر این کار شاید چندان زیاد نباشد ولی در بهینه سازی و نگهداری درایو دیسک سخت کارآمد است.

ادامه مطلب ...

نمایش پیج رنک گوگل و الکسا

روی آدرس زیر کلیک کنید



Visitors online | Total Hits: 61035 | Unique Hits: 9725

خودپردازها چگونه کار می‌کنند؟

شما نیاز به مقداری پول دارید بنابراین به سمت یک دستگاه خود پرداز یا ATM می‌روید، کارت را وارد ذستگاه کارت خوان می‌کنید، دستورات نمایش در آمده را اجرا می‌کنید و پس از چند دقیقه در حالی که پول و رسید را از دستگاه تحویل گرفته‌اید از آنجا دور می‌شوید. این دستگاه‌ها هم اکنون در سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌ها زنجیره‌ای و دفاتر مسافرتی موجود هستند. برای شما عجیب نیست که چگونه سرمایه حساب شما در بانک چگونه در دستگاه خودپرداز قابل برداشت است؟

 

قسمت‌هی مختلف یک خودپرداز

ATM ها چگونه کار می‌کنند؟

ATM نمونه یک ترمینال داده با دو قسمت ورودی و چهار قسمت خروجی می‌باشد. مانند دیگر ترمینال‌های داده ، ATM با استفاده رابط‌های ارتباطی به پردازشگر میزبان(host processor)  متصل می‌شود. پردازشگر میزبان(host processor)  مانند یک ارائه کننده خدمات اینترنت (ISP) می‌باشد که از طریق درگاه‌های مختلف به تمامی شبکه‌های مختلف ATM متصل می‌باشد.

ادامه مطلب ...

آزمون امداد و نجات

آزمون کمهای اولیه و امداد



مزایا:

خودارزیابی افراد از مطالب خوانده شده

قابل دسترسی سریع و کاربری ساده

تعداد سوالات 22 و رندم هر امتحان 5


دانلود نرم افزار آزمون گیر کمکهای اولیه و امداد و نجات


پیوست-کمهای اولیه-امتحان-آزمون امدادو نجات - امتحان کمکهای اولیه - نرم افزار کمکهای اولیه