آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-
آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-

آموزش تولید محتوای الکترونیکی قدرتمند

دوستان و همکاران عزیزی که قصد دارند خودشونو یه تکونی بدن و عزمشونو جزم کنن تا محتواهای الکترونیکی قدرتمندی رو ارائه بدن ، بهتره که خواننده این سری آموزشهای فوق العاده کاربردی که قرار میدم باشن که شامل ساده ترین روشها برای استفاده از ساده ترین برنامه ها ، برای تولید زیباترین محتواها با سلیقه های بالای خودتون میشه !

چرا از بیخ و بن ؟ !

همانطور که میدونید برنامه های محتوا ساز بسیار زیادی در بازار وجود داره که از جمله آنها میشه به برنامه های معروف MMB (مالتی مدیا بیلدر) و AMS (آتوپلی مدیا استادیو) و یا دموشیلد و ... و برخی برنامه های محتوا ساز فارسی در بازار که البته برخی محدودیت ها رو هم دارا هستند ، اشاره کرد .

اما آیا فقط با این برنامه ها میشه

 بهترین و زیباترین محتواها رو تولید کرد ؟ و یا اینکه آیا باید با تمام امکانات اینگونه برنامه ها از جمله کد نویسی ها آشنایی بالایی داشته باشیم ؟

خب با خواندن قسمت اول این سری آموزشها به این سوالات پاسخ داده میشه ... چرا که برای شروع تولید محتوا ، قصد داریم با استفاده از برنامه پاورپوینت که معمولا در دسترس تمام دوستان و از نظر کارکرد بسیار شبیه برنامه word هست یه محتوای قوی و زیبا رو درست کنیم که هم ظاهر بسیار زیبایی داشته باشه و هم محتوای جذاب و مفید . و مطمئنا پس از این آموزش قادر خواهید بود تا با همین پاورپوینت برنامه ای رو ارائه بدید که حتی زیبا تر از بسیاری از برنامه های آتوران ساز باشه ... و البته در قسمت های بعدی این سری آموزشها به سراغ برنامه های قدرتمند دیگه هم خواهیم رفت و به شیوه ای عملی و کاربردی و ساده تولید کارهای حرفه ای با این برنامه ها رو فرا خواهیم گرفت .

پس در قسمت اول خواننده مراحل شروع تولید یه نمونه محتوا با موضوع بازی های آموزشی (کمک درسی) باشید ...

قسمت اول رو به این شکل تهیه کردم که پس از دریافت و خارج کردن از حالت زیپ در پوشه یه فایل اجرایی پاورپوینت وجود داره که در اصل یه نمونه برنامه تولید محتوا با برنامه پاورپوینت هست با موضوع بازی های آموزشی و شامل 15 بازی کمک درسی و بهتره که اول اونو ببینید و بعد از دیدن این نمونه بسیار ساده و بررسی قسمتهای اون ، برید سراغ مطالعه فایل PDF که در کنار این فایل نمایشی قرار دادم ( که در اصل آموزش تهیه همین نمونه محتوا هست ) و پس از اون هم خودتون عملا یه همچین محتوایی رو برای تمرین تهیه و تست کنید .

منبع : www.moralschool.mihanblog.com

به علاقمندان پیشنهاد میکنم که اصلا این سری آموزشها رو از دست ندهید



قسمت دوم  :
خوشحالم که بالاخره بعد از چند روز این آموزش رو که قسمت دوم از سری آموزشهای تولید محتوای الکترونیکی بصورت قدرتمند هست رو براتون آماده کردم و تقدیم میکنم به دوستان علاقمند ...

پس علاقمندان به آتوران سازی و ساخت برنامه های آموزشی برای کلاس درس و ... در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

همانطور که قبلا هم گفتم در این قسمت از آموزش که بصورت PDF  بعلاوه ی فایل اجرایی نمونه تهیه شده ، ابتدا بصورت بسیار ساده و کاربردی و در حد نیاز ، چگونگی طراحی زمینه و دکمه های مورد نیاز و همچنین تهیه ماسک رو با فتوشاپ قرار دادم و بعد هم طی چند مرحله یه پروژه کاربردی و جذاب رو با برنامه آتوران ساز آتوپلی مدیا استادیو براتون توضیح دادم که فایل نهایی و اجرایی پروژه ای که آموزشش رو قرار دادم هم پیوستش هست ... بنابراین بازم توصیه میکنم که این آموزش رو به هیچ وجه از دست ندید که شامل نکات کاربردی و ترفندهای مهمی هست که بصورت ساده آموزش داده شده اند .

این آموزش PDF بصورت کاملا تصویری هست و دوستانی که بحال با AutoPlay Media Studio 8 آتوران سازی نکردن با این آموزش به راحتی میتونن برنامه های مورد نظر خودشون رو درست کنن ... البته که در حین کار سؤالات و مشکلاتی هم ممکنه پیش بیاد که با کمی سعی و تلاش و یا پرسیدن از دوستانی که کار کردن به پاسخ سوالات خواهید رسید .

موضوع پروژه هم یه موضوع غیر درسی و البته جذاب هست و ان شاءالله در قسمت سوم از این سری آموزشها ، قصد داریم تا یه برنامه آموزشی مخصوص کلاس درس با روشهای بسیار ساده و کاربردی رو داشته باشیم و سعی میکنیم تا در زمینه استفاده از برنامه های گرافیکی در حد نیاز هم مطالب جدیدی رو مطرح کنیم تا یه پروژه جذاب و مفید رو تولید کنیم ...

موضوعات این آموزش عبارتند از :

طراحی گرافیکی برنامه ( شامل ساخت زمینه ها ، دکمه ها و ماسک و نوشتن متن و اعمال جلوه های ویژه بر روی متن ها و ترکیب تصاویر و همچنین نوع ذخیره برای وب ، با برنامه فتوشاپ بصورت ساده و کاربردی )

استفاده از برنامه آتوپلی مدیا استادیو ( شامل تعیین زمینه صفحه اصلی ، ایجاد سایر صفحات جانبی و تعیین زمینه برای آنها ، قرار دادن دکمه ها و هات اسپوت ها و لینک ها و فعال سازی آنها ، و زیبا سازی دکمه ها )

قرار دادن پلاگین های مورد نیاز در برنامه از جمله پلاگین مدیا پلیر و تنظیمات آن و پلاگین گیف برای استفاده از تصاویر GIF در برنامه آتوپلی و تنظیمات لازم برای آن

اعمال ماسک بر روی پروژه و تنظیمات مورد نیاز

قرار دادن موزیک زمینه و تنظیمات مورد نیاز آن

قرار دادن آیکون برای برنامه

قرار دادن دکمه های خروج و کمینه و راهنما و درباره ی و ... در برنامه

پیش نمایش کار و رفع ایرادهای احتمالی

ذخیره پروژه و خروجی فایل اجرایی برنامه به روشهای مختلف و انتشار پروژه ...

امیدوارم این آموزش بتونه برای شما هم مفید باشه ... منتظر پیشنهادات ارزنده شما دوستان و همکارام گرامی هستم ...

برای دریافت قسمت دوم آموزش تولید محتوای الکترونیکی بصورت قدرتمند به همراه نمونه کار همین آموزش و با حجم 19 مگابایت اینجا کلیک کنید

منتظر قسمت سوم باشید ... پیروز و سربلند باشید .

منبع : www.Moralschool.Mihanblog.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد