آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-
آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-

آتوران سازی3

همونطور که در پست قبلی گفتم یکی از بهترین برنامه های آتوران سازی که امکانات فوق العاده ای رو در اختیار کاربران برای تولید محتوای آموزشی ( برنامه های آموزشی و ... ) قرار میده ، برنامه آتوپلی مدیا استادیو AutoPlay Media Studio هست که لینک دانلودشو هم در همون پست قبلی قرار دادم .

در فیلمی که تهیه کردم یه برنامه بسیار ساده و مقدماتی رو فقط و فقط برای ایجاد انگیزه برای کسانی که تا بحال با این برنامه کار نکردن و یا اصلا آتوران سازی نکردن ، با موضوع نواحی آب و هوایی ایران ( درس جغرافیا ) نشون دادم که البته حجمش رو سعی کردم با برنامه WinRAR  کم کنم و امکان دانلودش راحت تر باشه !

لازم به ذکر هست که امکانات برنامه بسیار زیادن و من فقط از چند آبجکت ساده استفاده کردم و برنامه آموزشی کاملی درست نکردم و البته شما میتونید خودتون براحتی خیلی از قسمتهای برنامه رو متوجه بشید ...

امیدوارم تونسته باشم برای استفاده دوستانی که تا بحال آتوران سازی نکردن ، ایجاد انگیزه کرده باشم ...

نکته 1 : فیلم با برنامه WinRAR  فشرده شده ، در صورتی که روی سیستم شما باز نشد باید برنامه WinRAR رو نصب کنید تا بتونید از حالت فشرده خارج کرده و فیلم رو که پسوندش wmv هست ببینید .

نکته 2 : لینک دانلود اصلاح شد ! سه قسمت فیلم رو هم تبدیل کردم به یه قست ( حدود 14 دقیقه )

سوالی بود در خدمت هستم @ موفق باشید

 

برای دریافت اینجا کلیک کنید (حجم 17 مگابایت )

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد