آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-
آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-

فارسی سازی قالب

artisteer

چندی پیش قالب جوملایی را با آرتیستیر 2.5 طراحی کردم که در فارسی سازی آن دچار مشکل شدم. پس از گشت و گذار بسیار و یافتن هر قسمت از پاسخم در مرجع های مختلف ، تصمیم گرفتم که آموزش نحوه فارسی سازی (چپ به راست کردن) قالب های جوملایی ساخته شده با این نرم افزار رو به طور کامل آموزش بدم. در ضمن کنار این آموزش در انتها کرک این نسخه رو نیز قرار دادم که میتونید دانلود کنید (من چندین بار هم عرض کردم که با کرک مخالفم ولی با توجه به رفتاری که شرکت سازنده این نرم افزار با ایران داره و همچنین عدم دسترسی به مستر کارد و ... مجبور به انتشار کرک میشوم.)

فارسی سازی کلا سه مرحله داره  و تنها فایل مورد نیاز برای فارسی سازی قالب های آرتیستیر فقط یه چیزه ! اونم فایل template.css هست.

مراحل فارسی سازی :

1- انجام text-align

2- انجام float

3- انجام rtl

قسمت اول و دوم به راحتی آب خوردن هستند. به این صورت که ابتدا شما فایل template.css رو باز میکنید. در مقابل تمامی پارامترهای text-alignment و float ، left رو به right تغییر میدین. ( توجه خیلی مهم : اگر مقابل پارامتر float ، عبارت none وجود داشت در آن تغییری ایجاد نمیکنیم !)

فکر کنم تا اینجاش رو هر تازه کاری هم میتونست به راحتی انجام بده. اما مرحله سوم در قالب هایی که با نسخه های پایین تر از 2.4 ساخته میشدند ، مانند مرحله اول و دوم بسیار راحت بود و تنها شما باید جای lrt را با rtl تغییر میدادین. اما در نسخه جدید شما باید یه کار دیگه ای انجام بدین و اون هم اینه که

در قسمت sheet-body دستور direction:rtl رو وارد کنید. به همین سادگی و به همین خوشمزگی ! ( اما همین جمله آخر دو روز وقتم رو گرفت ! )

مواردی هست که بهتره به اونها توجه کنید :

1 در اینگونه فارسی سازی تنها مشکلی که برای شما پیش خواهد آمد آن است که در موقعیت ماژول ها سمت چپ در راست و سمت راست  در چپ نمایش داده خواهد شد ! ( برای مثال اگر خواستید ماژولی را در سمت راست قرار بدین موقعیت left رو انتخاب کنید )

2 با آرتیستیر شما قالب های بسیار خوب و زیبایی میتونین طراحی کنید اما نباید انتظار خلق یه قالب کاملا تخصصی رو داشته باشید. آرتیستیر تنها قالب های اختصاصی بسیار ساده ای رو طراحی میکنه که بیشتر به درد وب سایت های شخصی میخورند.

3 شما با آرتیستیر نه تنها قالب جوملا بلکه میتونین قالب وردپرس ، نیوک و ... رو هم طراحی کنین. من این آموزش رو تنها برای فارسی سازی قالب های جوملا قرار دادم. مطمئن نیستم با این روش بتونین اون یکی قالب ها رو هم فارسی کنین.

06bce9e1dd111fba2fc63c3fb2314c69

4 لطفا در مور فارسی سازی قالب های وردپرس و نیوک سوال نفرمایید

5 در فارسی سازی قالب های خارجی حرفه ای باید مراحل بیشتری (مانند فارسی سازی ماژول ها و فارسی سازی عبارات انگلیسی قالب) رو انجام بدین که انشا الله در فرصت مناسب آموزش اون رو هم قرار میدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد