آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-
آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-

معرفی نرم افزارهای شبیه سازی الکترونیک

معرفی
در این بخش تمرکز بر روی برخی از شبیه سازی مدار معروف هر دو خواهد شد و برخی از آموزش عبارتند از.

تا زمانی که کامپیوتر های موجود، تجزیه و تحلیل مدار با دست با مداد و کاغذ انجام شد، محاسبات طولانی است و اغلب در معرض خطا است. با کامپیوتر، در دسترس هستند در ثانیه و چاپ را می توان تولید شده است. همچنین، اندازه گیری خواهد بود که مشکل و یا غیر ممکن است که در یک مدار واقعی را می توان در یک شبیه ساز ساخته شده است. بسیاری از برنامه ها اجازه می دهد ضبط شماتیک و حتی برخی از آنان اجازه می دهد تا ایجاد یک طرح PCB. شما هنوز هم به طراحی مدار خود را، و نتایج تنها به عنوان خوب به عنوان ورودی مدار اولیه خود را.

بسیاری از برنامه های شبیه سازی


 در سال 1970 اصلی SPICE بر اساس برنامه و برخی ویژگی های اضافی است. برنامه اصلی Spice2 نوشت: در حل معادله موج مرتبه اول به روش عددی و مدل برای ترانزیستور، FET، دیود، مقاومت و خازن موجود است و می تواند AC و تجزیه و تحلیل DC، تجزیه و تحلیل گذرا و زمان دامنه انجام شده است. بعد Spice3 نسخه شامل مدل های MOSFET و افزود: سر و صدا، اعوجاج و تجزیه و تحلیل قطب صفر، درجه حرارت گسترده، مونت کارلو و تحلیل فوریه.

اما نه یک شبیه ساز خود، Kicad بسیار قادر به تهیه پیش نویس برنامه PCB است و نیز در این بخش برجسته شده است. با کلیک بر روی آرم برای صفحه شبیه ساز مناسب.

با کلیک بر روی آرم برای صفحه شبیه ساز مناسب.


"TINA" مخفف (T oolkit برای من nteractive N etwork nalysis) و توسط ساخته شده از designsoft . این ضبط و شماتیک می تواند آنالوگ و تجزیه و تحلیل های دیجیتال انجام است.



LT ادویه IV ادویه آزاد 3 شبیه ساز مبتنی بر فناوری خطی است. نوشته اصلی Switchercad به نام این شبیه ساز را در تجزیه و تحلیل تغییر حالت منابع قدرت مورد استفاده قرار گرفت، اما توانایی کار با ترانزیستور FET و IC و تبدیل به یک ابزار ارزشمند برای شبیه سازی مدار و نقشه کشی شماتیک. برای دریافت یک کپی، بازدید از این صفحه در وب سایت فن آوری های خطی . این برنامه را می توان در هر دو ویندوز و لینوکس اجرا می شود.



متاسفانه ساز مدار دیگر در دسترس نیست، اما در حال حاضر تبدیل به طراح Altium . ساز مدار برنامه برای اولین بار است که من تا به حال خرید و زیر بزرگ هنوز هم وجود دارد و من امیدوارم که چیزی برای شما مفید باشد را در این بخش بود.



Kicad هر چند نه در خود شبیه ساز، منبع باز جذب شماتیک و PCB برنامه تهیه پیش نویس است. طراحی و نوشته شده توسط Charras ژان پیر، آن را در هر دو ویندوز و لینوکس و ویژگی های خودکار و کتابچه راهنمای کاربر، مسیریابی، خروجی در قالب گربر اجرا می شود و می توانید زیبا رندر گرافیک 3D نمایش PCB خود را تولید.


سایر برنامه SPICE
عنوان (لینک) به نمونه هایی از شبیه سازی مدار با Spice2، Spice3، ادویه اپوس و NGSpice. SpiceOpus ادویه اپوس زنده است و خوب، فقط لینک تغییر است. مدار مدولاتور AM در حال اجرا بر روی اپوس ادویه.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد