آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-
آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-

پاسخ سوالات امتحانی میکرو

-میکرو کنترلر 8051 چقدر حافظه خارجی را می تواند آدرس دهی کند؟

 

والا اگه من جای میکرو کنترلر 8051 بودم یه دونه حافظه خارجی را هم آدرس دهی نمی کردم...

 

3-ظرفیت حافظه های فوق را مشخص کنید؟

   

از نظر من این یک سوال هوش....

 

البته استاد من اینقدر شوت هم نیستم

 

بقیه جوابهای امتحانی این دانشجوی زرنگ را در ادامه مطالعه کنید

 


پاسخ سوالات امتحانی میکرو

 

مطالب مرتبط

 

حل سوالات امتحان ریاضی به روش دانشجویی

 

نرم افزار آزمون گیر نظام مهندسی اسفند 1389

 

 

420 فیلم مستند تخصصی و آموزشی برق+حوادث برق و...به زبان فارسی و دوبله شده +انگلیسی

 

فیلم های فارسی تخصصی و آموزش نرم افزارهای برق به زبان فارسی

 

بزرگترین گنجینه کتاب؛پروژه و مقالات تخصصی فارسی و انگلیسی برق و کامپیوتر

1300 کتاب و نرم افزار آموزشی و سوالات امتحانی

 

بیش از دهها ساعت   آموزش فارسی دروس دانشگاهی برق و کامپیوتر-(ماشین 2و 3)-معماری کامپیوتر-آموزش avr-آموزش fpga-آموزش مدار-آموزش الکترونیک 1-2-3-آموزش دیفرانسیل-آموزش ریاضی وآموزش مدارو...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد